כיסוי כבודה בביטוח נסיעות לחול

בהזמנת החופשה הבאה שלכם בחו"ל דעו כי אחד הקריטריונים החשובים ביותר לטיפול הוא ביטוח הנסיעות. ישראלים רבים מתכננים את חופשותיהם, ופרט חשוב וקטן זה ברבות המקרים איננו מטופל או שאיננו מטופל כראוי. לרוב, מסתפק הנוסע בהסדרת נושא ביטוח הנסיעות דרך קופת החולים או חברת כרטיס האשראי שלו. ואולם, מה קורה כאשר אובדת המזוודה ואיתה כל כבודתכם? בגדים, חפצים אישיים ואפילו מחשבים ניידים. סיטואציה מעין זו מתרחשת רבות, ומשאירה את הנוסע חסר אונים (ובגדים) בשעה לא נעימה זו.

 

טיסה בראש שקט באמצעות רכישת ביטוח נסיעות לחול

חשוב מאד ואף הכרחי להסדיר את נושא ביטוח הנסיעות לחו"ל, לדאוג לעצמנו מבעוד מועד, לכל מקרה שלא יהיה. באמצעות רכישת ביטוח נסיעות לחול מחברת ביטוח המתמחה בכך, אנו מאפשרים לעצמנו לטוס בראש שקט וליהנות באמת מהחופשה שלנו. כאן חשוב לציין, כי ביטוח נסיעות מוסדר לחו"ל דרך חברה המתמחה בכך איננו חשוב רק למען הסדרת מקרים רפואיים, אלא בהחלט גם עבור שמירה על חפצים אישיים ונושאי ממון וכספים ובהחלט מעניק מזור נהדר לכך.

ביטוח כבודה, הנקרא גם ביטוח מטען או ביטוח מטען נלווה אישי, הוא חלק מפוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל, ומספק כיסוי ביטוחי לכבודה שלכם. כלומר, ביטוח כבודה מבטיח לכם פיצוי כספי במקרה של נזק, גניבה, או אובדן לציוד האישי במהלך השהות בחו"ל. ביטוח הכבודה מופעל באופן אוטומטי עם יציאתם משדה התעופה ותקף עד לחזרתכם לביתכם. כאן יש לציין פרט חשוב- בעת עלייתם למטוס, חברת התעופה (או כל מוביל אחר, כמו אניה למשל) הוא נושא האחריות הראשון. כמובן, שאין זה אומר שאתם מאבדים זכאותכם במהלך הטיסה/שיט, אלא רק קובע את סדר נושאי האחריות.

 

חשוב לבדוק: הכיסוי הביטוחי בביטוח הנסיעות שלכם

שימו לב כי גם ברכישת ביטוח נסיעות לחול יש לברר אודות הכיסוי המוענק לכם. כלומר, ביטוח נסיעות לחול ברמה הבסיסית יעניק כיסוי עבור פריטים מוגדרים כמו מזוודה (וכל תוכנה יחד עימה), ארנק, תיק יד וכדומה. אם ברצונכם בכיסוי מקיף יותר, לדוגמה עבור מחשבים ניידים, יש לציין זאת מול הנציג ולבצע הרחבה עבור הפוליסה.

טווחי כיסוי ביטוח נסיעות לחול בנושא הכבודה מעניק לרוב כיסוי ביטוחי בטווחים גבוהים ואף עד 2,000 ו-3,000 דולרים. במקרה שיש צורך להפעילו, חובתכם תהא ניכוי השתתפות עצמית בסכום סמלי, לכל היותר.

חופשת החלומות- שלווה אמיתית בטיסתכם הבאה באמצעות רכישת ביטוח נסיעות מצוין

אם בחרתם לטוס לחופש על מנת לנקות את הראש, לראות מעט עולם, לחוות חוויות וליהנות, סביר שחשוב לכם שהחופשה אכן תעבור בצורה הטובה ביותר. על מנת לטוס בצורה שלווה, ללא ספק שווה להשקיע סכום סימלי ולבצע דרך חברת טראסטי השוואת מחיר ביטוח נסיעות ורכישתו, וכך לטוס בראש שקט. על מנת לעשות כן בצורה מיטבית, חשוב מאד להסדיר את ביטוח הנסיעות בכך ולבצע השוואת מחיר ביטוח נסיעות לחול. השוואת מחיר ביטוח נסיעות לחול ורכישת חכמה עם חברת טראסטי תעניק לכם כיסוי מלא ומקיף בכל בעיה והתאמה אישית לכל צרכיכם.

 

אקנה

דרמלוסופי אקנה – מתמודדים עם אקנה? לחברת דרמלוסופי יש פתרונות עבורכם!

פצעי אקנה הם פצעים מאוד לא נעימים. אנחנו מתחילים להתמודד איתם בגיל ההתבגרות ומאז ייתכן מאוד שנידרש לטפל בהם. במקרים רבים הם נעלמים הם הזמן, אך ישנם אנשים שמוצאים את עצמם מתמודדים עם פצעים אלו במשך תקופה לא קצרה בחייהם. מאחר והם מתחילים להופיע בגיל העשרה, הם נקראים גם פצעי בגרות.

קורס איפור

איך בוחרים קורס מקצועי?

שוק העבודה המשתנה במהירות של ימינו מחייב בחירת קורס מקצועי נכון ומתאים לקצב המשתנה של חיינו. זוהי החלטה שלא רק סוללת את הדרך לצמיחה, אלא גם משפיעה באופן משמעותי על סיכויי הקריירה העתידיים. המסע למציאת הקורס המושלם כרוך בהבנת לא רק התשוקה והאינטרסים של האדם, אלא גם בהיבטים המעשיים כגון יכולת תעסוקה, ביקוש בשוק והנוף המשתנה של תעשיות שונות. "ניווט בדרך לקורס המקצועי הנכון: מדריך מקיף" נועד לצייד אנשי מקצוע שאפתנים בגישה מובנית לקבלת החלטה מכרעת זו. על ידי הגדרת מטרות תעסוקה בקפידה, מיפוי מיומנויות אישיות לצורכי השוק ושקילת פרמטרים קריטיים של הקורס, אנשים יכולים לקבל החלטות מושכלות התואמות את שאיפות הקריירה שלהם ודרישות התעשייה. מדריך זה מוקדש לפישוט התהליך המורכב של בחירת קורס מקצועי, ומבטיח שיהיה אבן דרך לקריירה מתגמלת.

ביובית

תחזוקת צנרת ביוב מדריך מקיף למניעת סתימות

תחזוקה וניקוי נכונים של צנרת הביוב חיוניים למניעת סתימות ולהבטחת פעילות תקינה של מערכת האינסטלציה שלכם. הזנחת משימה חיונית זו עלולה להוביל לתיקונים יקרים וריחות לא נעימים בבית או בעסק. במדריך מקיף זה, נדון בטיפים ובטכניקות יעילות שיעזרו לכם לתחזק ולנקות את צנרת הביוב שלכם, לשמור עליהם ללא סתימות ולפעול בצורה מיטבית.

אל תעצרו כאן

יש עוד מה לגלות

משחקי חצר לילדים

6 משחקי חצר מרתקים לילדים שכל המשפחה תהנה מהם

כשמדובר ביצירת חוויות ביתיות בלתי נשכחות, מעט דברים יכולים לספק את השמחה והצחוק שמשחקי חצר מביאים לילדים. אם אתם מחפשים דרכים לספק חווית משחק לילדים הקטנים שלכם בחצר הביתית שלכם, אנחנו דאגנו לכם. הנה משחקי חצר לילדים שבטוח ישמחו וירתקו את כל המשפחה.

אלגנטיות מעודנת: התמכרות לצלחות יוקרה לשבת ולחגים

כשמדובר בחגיגת שבת וחגים, ישנה רמה מסוימת של הוד שרבים שואפים להגיע אליה. לכל פרט, מהמטעמים על השולחן ועד לאווירת החדר, תפקיד מכריע ביצירת חוויה בלתי נשכחת ומשמעותית. מרכיב חיוני אחד שאסור להתעלם ממנו הוא בחירת הצלחות. סט צלחות יוקרתי יכול לרומם כל בית ולהוסיף אווירה של תחכום ואלגנטיות לחגיגות.