עיצוב קיר ירוק

כשמעצבים בית, מרפסת, לובי לבניין או משרד, כדאי לקחת בחשבון את עיצוב הקיר, עם תוספת של קיר ירוק. תוספת של צמחייה חיה נותנת את המראה המעוצב והטבעי בכל חלל בו היא נמצאת. בימים אלו שכל פיסת נדל"ן עולה הון, ניתן לשתול את הצמחייה על הקירות. קיר ירוק הינו הטרנד העיצובי המוביל בעולם ומעבר ליופי, הוא גם מעניק יתרונות בריאותיים וסביבתיים רבים.

קיר ירוק מעוצב

קיר ירוק מעוצב מוסיף אווירה, חיבור לטבע וטאץ' של עיצוב בכל מקום בו הוא מותקן. את הקיר הירוק מעצבים בעזרת תלייה נכונה של העציצים על גבי המשטח. אבל עיקר העבודה נעשית על ידי בחירת צמחים נכונה. המיקום של הקיר קובע את הצמחייה שתשתלו בו. קיר עם הרבה שעות שמש מתאים לצמחים עונתיים, שהם בדרך כלל פרחים. קיר עם מעט שמש או הרבה צל מתאים לירוקי עד. ישנם סוגים שונים של עיצובים המתאימים לקירות שונים, ולשילוב עם העיצוב של החלל כדי להגיע למראה רענן וטבעי.

עיצוב למאה ה-21

במאה הזו אנו מבינים את החשיבות של שילוב של הטבע במרחבי המגורים. אחד הטרנדים המובילים כיום בעולם הוא הוספה של צמחייה בערים הגדולות. לצמחייה על הקירות ישנם יתרונות סביבתיים רבים: הם סופגים את דו תחמוצת הפחמן ומעשירים את האוויר בחמצן נקי. בנוסף, הם מורידים את הטמפרטורות על ידי ספיגת החום. שהייה בקרבת צמחייה יכולה גם לשפר את מצב הרוח, ולתת תחושה של מרחב טבעי. קיר ירוק שמותקן כהלכה, מקבל השקייה נכונה, ומורכב מצמחייה מתאימה אינו דורש כמעט תחזוקה, ונותן מראה מעוצב, נעים וטבעי בכל מקום בו הוא נמצא.

התקנה ועיצוב של קיר ירוק

חשוב מאוד להתקין קיר ירוק מעוצב על ידי בעלי מקצוע מיומנים. חברת Green Balcony פיתחה מוצר שמתאים כמעט לכל סוגי הקירות: מרפסות, משרדים, קירות בניינים, מסעדות ובתי קפה. המוצר פשוט להתקנה ומתאים גם למקומות בהם יש מערכת השקייה (מומלץ) וגם לכאלו שבהם אין אפשרות לחבר השקייה אוטומטית. פטנט ההשקייה הייחודי מאפשר השקייה של הקירות בערך פעם בעשרה ימים (לקירות צל). הצמחייה ממשיכה ללבלב גם אם נוסעים לחו"ל או יוצאים לחופש. חשוב כמובן לבחור את הצמחייה המתאימה, תחזוקה של קיר ירוק כוללת טיפול פעם בחצי שנה עד שנה. ההתקנה עצמה קלה פשוטה ותוך זמן קצר כל אחד יכול לקבל קיר ירוק מעוצב. מוזמנים להצטרף לטרנד העיצובי החדש עם חברת Green Balcony.

אקנה

דרמלוסופי אקנה – מתמודדים עם אקנה? לחברת דרמלוסופי יש פתרונות עבורכם!

פצעי אקנה הם פצעים מאוד לא נעימים. אנחנו מתחילים להתמודד איתם בגיל ההתבגרות ומאז ייתכן מאוד שנידרש לטפל בהם. במקרים רבים הם נעלמים הם הזמן, אך ישנם אנשים שמוצאים את עצמם מתמודדים עם פצעים אלו במשך תקופה לא קצרה בחייהם. מאחר והם מתחילים להופיע בגיל העשרה, הם נקראים גם פצעי בגרות.

קורס איפור

איך בוחרים קורס מקצועי?

שוק העבודה המשתנה במהירות של ימינו מחייב בחירת קורס מקצועי נכון ומתאים לקצב המשתנה של חיינו. זוהי החלטה שלא רק סוללת את הדרך לצמיחה, אלא גם משפיעה באופן משמעותי על סיכויי הקריירה העתידיים. המסע למציאת הקורס המושלם כרוך בהבנת לא רק התשוקה והאינטרסים של האדם, אלא גם בהיבטים המעשיים כגון יכולת תעסוקה, ביקוש בשוק והנוף המשתנה של תעשיות שונות. "ניווט בדרך לקורס המקצועי הנכון: מדריך מקיף" נועד לצייד אנשי מקצוע שאפתנים בגישה מובנית לקבלת החלטה מכרעת זו. על ידי הגדרת מטרות תעסוקה בקפידה, מיפוי מיומנויות אישיות לצורכי השוק ושקילת פרמטרים קריטיים של הקורס, אנשים יכולים לקבל החלטות מושכלות התואמות את שאיפות הקריירה שלהם ודרישות התעשייה. מדריך זה מוקדש לפישוט התהליך המורכב של בחירת קורס מקצועי, ומבטיח שיהיה אבן דרך לקריירה מתגמלת.

ביובית

תחזוקת צנרת ביוב מדריך מקיף למניעת סתימות

תחזוקה וניקוי נכונים של צנרת הביוב חיוניים למניעת סתימות ולהבטחת פעילות תקינה של מערכת האינסטלציה שלכם. הזנחת משימה חיונית זו עלולה להוביל לתיקונים יקרים וריחות לא נעימים בבית או בעסק. במדריך מקיף זה, נדון בטיפים ובטכניקות יעילות שיעזרו לכם לתחזק ולנקות את צנרת הביוב שלכם, לשמור עליהם ללא סתימות ולפעול בצורה מיטבית.

אל תעצרו כאן

יש עוד מה לגלות

משחקי חצר לילדים

6 משחקי חצר מרתקים לילדים שכל המשפחה תהנה מהם

כשמדובר ביצירת חוויות ביתיות בלתי נשכחות, מעט דברים יכולים לספק את השמחה והצחוק שמשחקי חצר מביאים לילדים. אם אתם מחפשים דרכים לספק חווית משחק לילדים הקטנים שלכם בחצר הביתית שלכם, אנחנו דאגנו לכם. הנה משחקי חצר לילדים שבטוח ישמחו וירתקו את כל המשפחה.

אלגנטיות מעודנת: התמכרות לצלחות יוקרה לשבת ולחגים

כשמדובר בחגיגת שבת וחגים, ישנה רמה מסוימת של הוד שרבים שואפים להגיע אליה. לכל פרט, מהמטעמים על השולחן ועד לאווירת החדר, תפקיד מכריע ביצירת חוויה בלתי נשכחת ומשמעותית. מרכיב חיוני אחד שאסור להתעלם ממנו הוא בחירת הצלחות. סט צלחות יוקרתי יכול לרומם כל בית ולהוסיף אווירה של תחכום ואלגנטיות לחגיגות.