פריזבי מתמחים באחסון, שינוע ואספקה ברכבים מקוררים של מזון בריאות ומוצרי סופר

מעוניינים לשכור שירותי הובלה בקירור? רוצים להשיג מוצרי בריאות קטוגניים עשירים בשומנים בריאים ודלים בפחמימות לעסק שלכם או לבית? הגעתם למקום הנכון! זוהי בשורה נהדרת לכל שוחרי הבריאות שגילו את הדיאטה הקטוגנית ומעוניינים להוריד בפחמימות ולהעשיר ברכיבים תזונתיים שעושים לגוף טוב. חברת פריזבי משלוחים בהקפאה גאה להציג שירותי משלוחים והובלות בקירור ובהקפאה של מוצרי איכות מעולים לעסקים, מכולות, סופרים ולקוחות פרטיים לפי הזמנה. חברת פריזבי מתמחה בשינוע והובלה של מוצרים שלא תמיד יש להשיג ברשתות השיווק הרגילות בישראל, ושמה דגש על מזונות כמו סופר פוד, קינוחים קטוגניים, לחמניות מקמח שקדים, ממרחים עשירים ברכיבים תזונתיים ועוד!

מהי תזונה קטוגנית ומדוע היא פופולרית?

"קטוגני" הוא הכינוי לתזונה דלת פחמימות. הרעיון הוא שהאדם שעובד לפי עקרונות הדיאטה הקטוגנית צורך יותר קלוריות ממקורות של חלבון ושומנים ופחות מפחמימות פשוטות או מורכבות. בדרך זו האדם מצמצם הכי הרבה בפחמימות שמתעקלות מהר מדי, כמו סוכר, משקאות ממותקים, לחם לבן, מאפים ועוד.

לפי עקרונות השיטה, כאשר אדם צורך פחות מ-50 גרם פחמימות ביום, הגוף בסופו של דבר אוזל מרמות סוכר בדם שהוא מנצל במהירות. זה לוקח בדרך כלל עד 4 ימים. לאחר 4 ימים בערך הגוף מתחיל לפרק חלבון ושומן לצורך יצירת אנרגיה, וזה מה שעוזר לרדת במשקל. חשוב מאוד לציין כי תזונה קטוגנית הינה דיאטה המתמקדת בירידה במשקל תוך זמן קצר יחסית ולא שואפת להשגת יתרונות בריאותיים אחרים.

אילו מוצרים קטוגניים אפשר להשיג דרך פריזבי?

חברת פריזבי משלוחים בהקפאה מספקת מגוון שירותי הובלה, שילוח ושיווק של מוצרים קטוגניים מיוחדים שאין ניתן להשיג בסופרים ובמרכולים רגילים – קינוחים קטוגניים מעולים שאפשר להנות מהם ללא תוספת סוכר, לחמניות דלות בפחמימות ועשירות בחלבונים ושומנים בריאים, ממרחים בריאותיים, תחליפי בשר, פירות קפואים, אבקות ספירולינה ועוד מגוון מוצרים מיוחדים אחרים. את המוצרים חברת פריזבי משלוחים בהקפאה דואגת לשנע ללקוחות בתנאי קירור והקפאה מהטובים והמתקדמים ביותר, וזאת על מנת לספק איכות וטריות ברמה הכי גבוהה שיש.

החשיבות של העברת סחורה קטוגנית בהקפאה

לא כל סופר ומכולת דואגים ברצינות למוצרים שלהם. גם אם הם נדרשים להעביר סחורה בהקפאה, לא מעט פעמים יש תקלות ופגמים בדרך, לא דואגים לשנע את המוצרים בטמפרטורה המבוקרת המתאימה או תנאי הלחות המועדפים. רק דרך חברה מקצועית, אמינה ומובילה בתחומה כמו פריזבי משלוחים בהקפאה ניתן להיות בטוחים כי הסחורה מועברת ליעדה בצורה מעולה עם שימת דגש על כל הדברים ההכרחיים.

מעוניינים להזמין קינוחים קטוגניים למסיבה או אירוע משפחתי? רוצים לבצע הזמנה של לחמניות קמח שקדים מעולות דלות בפחמימה? כאן ניתן להשיג אפילו יותר מזה. צרו קשר עוד היום ונשמח לבצע עבורכם את ההזמנה הבאה!

 

אקנה

דרמלוסופי אקנה – מתמודדים עם אקנה? לחברת דרמלוסופי יש פתרונות עבורכם!

פצעי אקנה הם פצעים מאוד לא נעימים. אנחנו מתחילים להתמודד איתם בגיל ההתבגרות ומאז ייתכן מאוד שנידרש לטפל בהם. במקרים רבים הם נעלמים הם הזמן, אך ישנם אנשים שמוצאים את עצמם מתמודדים עם פצעים אלו במשך תקופה לא קצרה בחייהם. מאחר והם מתחילים להופיע בגיל העשרה, הם נקראים גם פצעי בגרות.

קורס איפור

איך בוחרים קורס מקצועי?

שוק העבודה המשתנה במהירות של ימינו מחייב בחירת קורס מקצועי נכון ומתאים לקצב המשתנה של חיינו. זוהי החלטה שלא רק סוללת את הדרך לצמיחה, אלא גם משפיעה באופן משמעותי על סיכויי הקריירה העתידיים. המסע למציאת הקורס המושלם כרוך בהבנת לא רק התשוקה והאינטרסים של האדם, אלא גם בהיבטים המעשיים כגון יכולת תעסוקה, ביקוש בשוק והנוף המשתנה של תעשיות שונות. "ניווט בדרך לקורס המקצועי הנכון: מדריך מקיף" נועד לצייד אנשי מקצוע שאפתנים בגישה מובנית לקבלת החלטה מכרעת זו. על ידי הגדרת מטרות תעסוקה בקפידה, מיפוי מיומנויות אישיות לצורכי השוק ושקילת פרמטרים קריטיים של הקורס, אנשים יכולים לקבל החלטות מושכלות התואמות את שאיפות הקריירה שלהם ודרישות התעשייה. מדריך זה מוקדש לפישוט התהליך המורכב של בחירת קורס מקצועי, ומבטיח שיהיה אבן דרך לקריירה מתגמלת.

ביובית

תחזוקת צנרת ביוב מדריך מקיף למניעת סתימות

תחזוקה וניקוי נכונים של צנרת הביוב חיוניים למניעת סתימות ולהבטחת פעילות תקינה של מערכת האינסטלציה שלכם. הזנחת משימה חיונית זו עלולה להוביל לתיקונים יקרים וריחות לא נעימים בבית או בעסק. במדריך מקיף זה, נדון בטיפים ובטכניקות יעילות שיעזרו לכם לתחזק ולנקות את צנרת הביוב שלכם, לשמור עליהם ללא סתימות ולפעול בצורה מיטבית.

אל תעצרו כאן

יש עוד מה לגלות

משחקי חצר לילדים

6 משחקי חצר מרתקים לילדים שכל המשפחה תהנה מהם

כשמדובר ביצירת חוויות ביתיות בלתי נשכחות, מעט דברים יכולים לספק את השמחה והצחוק שמשחקי חצר מביאים לילדים. אם אתם מחפשים דרכים לספק חווית משחק לילדים הקטנים שלכם בחצר הביתית שלכם, אנחנו דאגנו לכם. הנה משחקי חצר לילדים שבטוח ישמחו וירתקו את כל המשפחה.

אלגנטיות מעודנת: התמכרות לצלחות יוקרה לשבת ולחגים

כשמדובר בחגיגת שבת וחגים, ישנה רמה מסוימת של הוד שרבים שואפים להגיע אליה. לכל פרט, מהמטעמים על השולחן ועד לאווירת החדר, תפקיד מכריע ביצירת חוויה בלתי נשכחת ומשמעותית. מרכיב חיוני אחד שאסור להתעלם ממנו הוא בחירת הצלחות. סט צלחות יוקרתי יכול לרומם כל בית ולהוסיף אווירה של תחכום ואלגנטיות לחגיגות.